Fara pretentia de a fi original, acest blog se doreste a fi mai ales o arhiva personala.Unele articole sunt preluate de pe internet , altele sunt pareri proprii.

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Tort rapid

 
 
Aceasta reteta am pus-o in practica de ziua sotului meu.Fiind nascut  pe 22.12, deci cu cateva zile inainte de Craciun, de obicei  nu sarbatorim separat.Astazi insa am vrut sa ii fac o surpriza si am facut un tort foarte rapid.
Ingrediente:1compot de ananas, 3banane,1pachet de piscoturi de 400g,1plic gelatina si 300ml frisca lichida.
Preparare:Am batut frisca si am dat-o la rece,am scos ananasul din compot si l-am lasat la scurs.Am tapetat o forma mica de tort cu folie uda, ca sa nu faca cute, am inmuiat piscoturile in zeama de compot si le-am asezat in jurul formei iar un rand  am asezat pe fundul acesteia.Am taiat marunt 3banane si ananasul, pastrand cateva rondele pentru decor.Am diluat gelatina in putina apa pe baine marine si am amestecat frisca, fructele taiate si gelatina.Am umplut intre piscoturi cu crema rezultata si am adaugat cateva rondele de ananas si cateva floricele de kiwi si margelute de decor.
LA MULTI ANI TATI! 
 
 
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu