Fara pretentia de a fi original, acest blog se doreste a fi mai ales o arhiva personala.Unele articole sunt preluate de pe internet , altele sunt pareri proprii.

joi, 31 mai 2012

TORT MICA SIRENA

Pentru ca urmeaza ziua fetitei mele si am convenit amandoua sa facem un tort sirena, am inceput sa fac din timp decoratiunile.
Am preparat pasta de zahar asa cum a fost comanda, albastra.

Am imbracat papusa in folie pana la mijloc.Si asistata de fetita mea am inceput sa imbrac papusa.Bilutele sunt din cele la borcanel de la Dr Oetker.Din resturile de pasta ramase de la coada am facut cureaua,sutienul,floricelele,colierul si cercei asortati.








Urmeaza sa postez tortul cand va fi gata.


Si iata si tortul...


Nu stiu daca se vede chiar bine dar aici deja am inceput sa adaug frisca bleu pe marginea tortului.

Si valurile....

Detaliu cu marginea.




 










 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu